Tato webová stránka používá cookies. Cookies mohou být použity pro marketingové účely, statistické a přizpůsobení služeb individuálním potřebám uživatele. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookie.
0 0 CZK bez DPH
Poslední přidané položky
Celkem
0 CZK bez DPH 0 CZK s DPH
Přejít do košíku
Hlavní stránka Podmínky vrácení zboží / Reklamace

Podmínky vrácení zboží / Reklamace


Podmínky vrácení zboží 

Zboží je možné vrátit nejpozději do 14-ti kalendářních dnů od nákupu/příjmu zboží. V originálním a nepoškozeném obalu.

Není možné vrátit:

1.    Oleje a technické kapaliny
2.    Autokosmetiku
3.    Elektronické díly, senzory
4.    Zboží v hodnotě menší než 70 CZK bez DPH za 1 kus.
5.    Zboží v neoriginálním nebo poškozeném obalu.
6.    Zboží, které nese známky montáže (např. otlačené šrouby)
7.    Zboží, které je znečištěno (např. od mastnoty)

Párové zboží (např. Kotouče, Tlumiče, Svíčky), které lze objednávat jen určeném počtu, je potřeba vracet v uvedeném množství. V opačném případě bude vrácení zboží zamítnuto.


Reklamace

Pro úspěšné uplatnění reklamace, musí reklamační protokol obsahovat následující údaje.

Datum: montáže/demontáže
Stav tachometru při: montáži/demontáži
Kdo montáž a demontáž provedl: uživatel/servis
Kdo zjistil závadu: uživatel/servis
Moment zjištění závady: Před montáži/Při montáži/Během provozu/Po kolizi
Značka a typ vozidla
VIN
Číslo motoru
Rok výroby
Objem motoru 
Výkon motoru (kW)
Podrobný popis závady

V případě, že montáž/demontáž prováděl servis. Je potřeba uvést název a adresu servisu.



Dne 1.1.2020 v Ostravě

Inter Parts česká distribuce s.r.o.